Tel: 666 314 721 | Email: minska.natalia@gmail.com

Joga Natalia Mińska

Joga dla kobiet w ciąży


Każdy wtorek: 10:30 – 12:00 (SANANDA Poznań)

Każdy wtorek: 13:00 – 14:30 (CMOK Poznań)

Każdy wtorek: 16:30 – 18:00 (STUD-YO Poznań)

Każdy czwartek: 13:00 – 14:30 (CMOK Poznań)

Prowadząca: Natalia Mińska

***

Świadomość ciała i świadomość swoich potrzeb to kluczowe elementy składające się na dobry poród. Praca z ciałem, w połączeniu z rzetelną wiedzą okołoporodową budują w kobiecie poczucie bezpieczeństwa, wiary w swoje możliwości oraz siły, tak potrzebnej w porodzie i podczas całego okresu macierzyństwa.

Joga doskonale przygotowuje ciało do porodu, uwzględniając ważną rolę spokojnego i stabilnego umysłu.

Asany dobierane są odpowiednio do konkretnego trymestru.

To łagodna, relaksacyjna praktyka, z której korzyści może czerpać każda przyszła mama, niezależnie od swojej kondycji fizycznej.

Zajęcia jogi przeznaczone są dla kobiet w ciąży po 14 tygodniu.

W czasie zajęć korzystamy z pomocy do jogi takich jak: krzesła, koce, wałki, pianki, kostki, paski.

Przyjdź w wygodnym, luźnym ubraniu, zabierz ciepłe skarpety i bluzę, przydadzą się w czasie relaksu.

Co daje praktyka jogi w ciąży?

  • Joga utrzymuje dobrą kondycje fizyczną.
  • Joga pozwala zachować równowagę psychiczną i spokój
  • Joga wzmacnia mięśnie wokół kręgosłupa, przygotowuje mięśnie krocza do porodu. Pomaga uporać się z typowymi dolegliwościami ciążowymi takimi jak nudności, opuchlizna nóg, czy zgaga.
  • Joga relaksuje, regeneruje i uczy pracy z oddechem.
  • Kobieta zyskuje wiarę i zaufanie do możliwości swojego ciała.
  • Joga dodaje energii życiowej, radości i zadowolenia.
  • Joga rozwija akceptację dla zachodzących w ciele i psychice zmian.
  • Regularna praktyka w czasie ciąży pozwala na szybki powrót do siebie po porodzie.
  • Joga zapobiega depresji poporodowej.
  • Joga może pełnić rolę społeczną integrując kobiety w podobnej sytuacji, które poprzez wspólne uczestnictwo w zajęciach jogi budują nowe znajomości.