Joga dla kobiet w ciąży

    Marzec 20, 2019admin

    Każdy wtorek: 12:00 – 13:30 (CMOK Poznań)

    Każdy czwartek: 13:00 – 14:30 (CMOK Poznań)

    Prowadząca: Natalia Mińska

    ***

    Świadomość ciała i świadomość swoich potrzeb to kluczowe elementy składające się na dobry poród. Praca z ciałem, w połączeniu z rzetelną wiedzą okołoporodową budują w kobiecie poczucie bezpieczeństwa, wiary w swoje możliwości oraz siły, tak potrzebnej w porodzie i podczas całego okresu macierzyństwa.

    Joga doskonale przygotowuje ciało do porodu, uwzględniając ważną rolę spokojnego i stabilnego umysłu.

    Asany dobierane są odpowiednio do konkretnego trymestru.

    To łagodna, relaksacyjna praktyka, z której korzyści może czerpać każda przyszła mama, niezależnie od swojej kondycji fizycznej.

    Zajęcia jogi przeznaczone są dla kobiet w ciąży po 14 tygodniu.

    W czasie zajęć korzystamy z pomocy do jogi takich jak: krzesła, koce, wałki, pianki, kostki, paski.

    Przyjdź w wygodnym, luźnym ubraniu, zabierz ciepłe skarpety i bluzę, przydadzą się w czasie relaksu.

    Co daje praktyka jogi w ciąży?

    • Joga utrzymuje dobrą kondycje fizyczną.
    • Joga pozwala zachować równowagę psychiczną i spokój
    • Joga wzmacnia mięśnie wokół kręgosłupa, przygotowuje mięśnie krocza do porodu. Pomaga uporać się z typowymi dolegliwościami ciążowymi takimi jak nudności, opuchlizna nóg, czy zgaga.
    • Joga relaksuje, regeneruje i uczy pracy z oddechem.
    • Kobieta zyskuje wiarę i zaufanie do możliwości swojego ciała.
    • Joga dodaje energii życiowej, radości i zadowolenia.
    • Joga rozwija akceptację dla zachodzących w ciele i psychice zmian.
    • Regularna praktyka w czasie ciąży pozwala na szybki powrót do siebie po porodzie.
    • Joga zapobiega depresji poporodowej.
    • Joga może pełnić rolę społeczną integrując kobiety w podobnej sytuacji, które poprzez wspólne uczestnictwo w zajęciach jogi budują nowe znajomości.
    Wcześniejszy post Następny post