Rodzaje zajęć

Joga ogólna – dla wszystkich chętnych na rozpoczęcie lub kontynuację przygody z jogą

Każdy wtorek i czwartek, 18:15 – 19:45

Prowadząca: Ewa Bone, Natalia Mińska

***

Jeśli zastanawiasz się czy joga jest dla Ciebie, przyjdź na zajęcia i przekonaj się sam.

Doświadczysz uważności na ciele i oddechu, a także relaksu, który zregeneruje Twoje ciało i wyciszy umysł. Zajęcia są odpowiednie zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych adeptów jogi. Praktyka polega na stopniowym budzeniu ciała i nauce koncentracji poprzez wykonywanie poszczególnych asan o różnym stopniu trudności. Zadanie to ułatwiają pomoce, takie jak krzesła, bolstery, pianki, paski czy koce.

Praktyka jogi to czerpanie radości z poznawania siebie, odkrywanie nowych możliwości na swoim ciele fizycznym, a także pokonywanie ograniczeń w głowie.

Joga naprawdę działa! Do zobaczenia na macie.

Joga łagodna – zajęcia dla wszystkich potrzebujących łagodnej praktyki (np. osoby w wieku dojrzałym, w trakcie rekonwalescencji lub menstruacji)

Każdy wtorek i czwartek, 10:00 – 11:30

Prowadząca: Natalia Mińska

***

Mniej znaczy więcej, czyli łagodna praktyka jogi w duchu subtelności ruchu, odpuszczania i regenerowania.

Poznasz pozycje, które nie wyglądają spektakularnie i są pozornie łatwe, ale silnie oddziałują na układ nerwowy. Nauczysz się mobilizować pewne fragmenty ciała, równocześnie rozluźniając inne.

To grupa dla osób przemęczonych, w dojrzałym wieku, wracających do zdrowia po chorobie, lub w trakcie menstruacji.

Zadbaj o siebie w każdym momencie życia.

Joga dla kobiet w ciąży

Każdy wtorek i czwartek, 12:00 0 13:30

Prowadząca: Natalia Mińska

***

Świadomość ciała i świadomość swoich potrzeb to kluczowe elementy składające się na dobry poród. Praca z ciałem, w połączeniu z rzetelną wiedzą okołoporodową budują w kobiecie poczucie bezpieczeństwa, wiary w swoje możliwości oraz siły, tak potrzebnej w porodzie i podczas całego okresu macierzyństwa.

Joga doskonale przygotowuje ciało do porodu, uwzględniając ważną rolę spokojnego i stabilnego umysłu.

Asany dobierane są odpowiednio do konkretnego trymestru.

To łagodna, relaksacyjna praktyka, z której korzyści może czerpać każda przyszła mama, niezależnie od swojej kondycji fizycznej.

Zajęcia jogi przeznaczone są dla kobiet w ciąży po 14 tygodniu.

W czasie zajęć korzystamy z pomocy do jogi takich jak: krzesła, koce, wałki, pianki, kostki, paski.

Przyjdź w wygodnym, luźnym ubraniu, zabierz ciepłe skarpety i bluzę, przydadzą się w czasie relaksu.

Co daje praktyka jogi w ciąży?

  • Joga utrzymuje dobrą kondycje fizyczną.
  • Joga pozwala zachować równowagę psychiczną i spokój
  • Joga wzmacnia mięśnie wokół kręgosłupa, przygotowuje mięśnie krocza do porodu. Pomaga uporać się z typowymi dolegliwościami ciążowymi takimi jak nudności, opuchlizna nóg, czy zgaga.
  • Joga relaksuje, regeneruje i uczy pracy z oddechem.
  • Kobieta zyskuje wiarę i zaufanie do możliwości swojego ciała.
  • Joga dodaje energii życiowej, radości i zadowolenia.
  • Joga rozwija akceptację dla zachodzących w ciele i psychice zmian.
  • Regularna praktyka w czasie ciąży pozwala na szybki powrót do siebie po porodzie.
  • Joga zapobiega depresji poporodowej.
  • Joga może pełnić rolę społeczną integrując kobiety w podobnej sytuacji, które poprzez wspólne uczestnictwo w zajęciach jogi budują nowe znajomości.
Mamasana, Tatatsana, czyli joga rodzic + dziecko 4+

Każdy wtorek, 17:00 – 18:00

Prowadząca: Natalia Mińska

***

Ile razy zrezygnowałaś(-eś) z przyjścia na jogę z powodu braku opieki nad dzieckiem?

Czy Wasze dziecko wyraża chęci na wspólną praktykę? Pokazuje, że też staje na głowie i w psie z głową w dole?

Odsłońmy tajemnicę jogi przed naszymi dziećmi i zaprośmy je do wspólnej praktyki!

Na zajęciach ćwiczymy w parach, wykorzystujemy pomoce do jogi, takie jak: krzesła, wałki, koce, paski i bolstery, a także ciężar ciał naszych dzieci. Rozciągamy się, balansujemy, wydłużamy, skręcamy, wygłupiamy i budujemy wyjątkową bliskość, bo na macie, w ruchu i zatrzymaniu.

Dzieci poznają różne asany, uczą się koncentracji, uważności, i pracy z ciałem.

A rodzice mają świetną okazje by odkryć w sobie swoje wewnętrzne dziecko i ponieść się zabawie.

Zapraszam!

Czas mam, czyli joga mama + dziecko do 12 miesięcy

Każda środa, 11:00 – 13:00

Prowadząca: Natalia Mińska

***

„Czas Mam” to joga dla mam z małymi dziećmi oraz, w drugiej części, spotkanie mam przy kawie.

Zajęcia składają się z dwóch części:

  • część 1: 11:00-12:00 – praktyka jogi (60 minut)
  • część 2: 12:00-13:00 – spotkanie przy kawie, luźne rozmowy, wymiana doświadczeń (60 minut)

Gwarantowana miła, pełna zrozumienia atmosfera, wartościowy czas spędzony na macie oraz dobra kawa albo herbata.

Na zajęcia przychodzimy z dziećmi do 12 miesiąca życia.

***

Część 1: praktyka jogi (60 minut)

  • Koniec połogu to dla kobiety dobry czas, aby na nowo pomyśleć o potrzebach swojego ciała.
  • Zajęcia jogi dla mam z małymi dziećmi to doskonały pomysł, aby zadbać o siebie.
  • Przez całą praktykę Twoje dziecko jest w zasięgu Twojego wzroku, dotyku i całuska. Leży na kocu, pełza po ziemi, bawi się swoimi zabawkami, czy po prostu śpi. W każdej chwili możesz nakarmić, przewinąć, czy przytulić swoje dziecko. Mamy bezpieczną i przyjazną przestrzeń, w której Ty i Twoje dziecko poczujecie się dobrze.
  • Łagodna praktyka jogi ma na celu poprawę Twojego samopoczucia, uelastycznienie, wzmocnienie i dotlenienie całego Twojego ciała. Na zajęciach szczególną uwagę poświęcamy kręgosłupowi, tak bardzo narażonemu na różnego rodzaju obciążenia, otwieramy odcinek piersiowy, i wzmacniamy mięśnie dna miednicy.
  • Wyciągnij więc z szafy swoje leginsy, spakuj torbę dla dziecka i przyjdź na zajęcia.

Część 2: spotkanie przy kawie, luźne rozmowy, wymiana doświadczeń (60 minut)

  • Po praktyce jogi zapraszam wszystkie mamy na herbatę i wymianę doświadczeń, podczas której będziemy odkrywać zarówno radości, jak i troski macierzyństwa.
  • Porozmawiamy o przeróżnych kwestiach związanych z macierzyństwem: swoich porodach, karmieniu piersią, zmianach w życiu po narodzinach dziecka, swojej intuicji, pierwszych rozstaniach z dzieckiem, powrocie do pracy, szukaniu równowagi i siebie, a także o tym wszystkim o co Was zajmuje i dotyka.
  • Jestem pewna, że tematów na pewno nam nie zabraknie 🙂
Yoga for moms in English (kids are very welcome!)

Every Friday, 11:30 – 13:00

Leading by: Natalia Mińska

I warmly invite all English speaking mothers for yoga classes in CMOK. Kids are very welcome, because CMOK is a dream place for playing. We have a lot of interesting toys, blocks and books for children in every age.

While moms are practing yoga, kids will play around.
You can come with your small baby, toddler, or even with two and three kids.

This is a gentle yoga practice including overall strengthening and stretching, abdominal toning, and pelvic floor work.
We will build strength, relax, stretch and have great time together.
See you on every Friday!

Natalia