Tel: 666 314 721 | Email: minska.natalia@gmail.com

Rodzaje zajęć

Czas mam, czyli joga dla mam z małymi dziećmi

Poniedziałek: 10:00 – 12:00 (CKiBP Suchy Las)

Środa: 10:00 – 12:00 (Studio Sananda, Poznań Wilda)

Czwartek, 10:00 – 12:00 (Termy Tarnowskie)

Piątek, 11:00 – 13:00 (Emona Pole Dance, Poznań Łazarz)

Prowadząca: Natalia Mińska

***

„Czas Mam” to joga dla mam z małymi dziećmi oraz, w drugiej części, spotkanie mam przy kawie.

Zajęcia składają się z dwóch części:

  • część 1: praktyka jogi (60 minut)
  • część 2: spotkanie przy kawie, luźne rozmowy, wymiana doświadczeń (60 minut)

Gwarantowana miła, pełna zrozumienia atmosfera, wartościowy czas spędzony na macie oraz dobra kawa albo herbata.

Na zajęcia przychodzimy z dziećmi do 12 miesiąca życia.

***

Część 1: praktyka jogi (60 minut)

  • Koniec połogu to dla kobiety dobry czas, aby na nowo pomyśleć o potrzebach swojego ciała.
  • Zajęcia jogi dla mam z małymi dziećmi to doskonały pomysł, aby zadbać o siebie.
  • Przez całą praktykę Twoje dziecko jest w zasięgu Twojego wzroku, dotyku i całuska. Leży na kocu, pełza po ziemi, bawi się swoimi zabawkami, czy po prostu śpi. W każdej chwili możesz nakarmić, przewinąć, czy przytulić swoje dziecko. Mamy bezpieczną i przyjazną przestrzeń, w której Ty i Twoje dziecko poczujecie się dobrze.
  • Łagodna praktyka jogi ma na celu poprawę Twojego samopoczucia, uelastycznienie, wzmocnienie i dotlenienie całego Twojego ciała. Na zajęciach szczególną uwagę poświęcamy kręgosłupowi, tak bardzo narażonemu na różnego rodzaju obciążenia, otwieramy odcinek piersiowy, i wzmacniamy mięśnie dna miednicy.
  • Wyciągnij więc z szafy swoje leginsy, spakuj torbę dla dziecka i przyjdź na zajęcia.

Część 2: spotkanie przy kawie, luźne rozmowy, wymiana doświadczeń (60 minut)

  • Po praktyce jogi zapraszam wszystkie mamy na herbatę i wymianę doświadczeń, podczas której będziemy odkrywać zarówno radości, jak i troski macierzyństwa.
  • Porozmawiamy o przeróżnych kwestiach związanych z macierzyństwem: swoich porodach, karmieniu piersią, zmianach w życiu po narodzinach dziecka, swojej intuicji, pierwszych rozstaniach z dzieckiem, powrocie do pracy, szukaniu równowagi i siebie, a także o tym wszystkim o co Was zajmuje i dotyka.
  • Jestem pewna, że tematów na pewno nam nie zabraknie 🙂
Joga dla kobiet w ciąży

Poniedziałek: 13:00 – 14:30 (Ukojenie, ul. Piękna 4, Poznań Ogrody)

Środa: 12:30 – 14:00 (Studio Sananda, Poznań Wilda)

Czwartek: 09:00 – 10:00 (Termy Tarnowskie)

Czwartek: 13:00 – 14:30 (Ukojenie, ul. Piękna 4, Poznań Ogrody)

Prowadząca: Natalia Mińska

***

Świadomość ciała i świadomość swoich potrzeb to kluczowe elementy składające się na dobry poród. Praca z ciałem, w połączeniu z rzetelną wiedzą okołoporodową budują w kobiecie poczucie bezpieczeństwa, wiary w swoje możliwości oraz siły, tak potrzebnej w porodzie i podczas całego okresu macierzyństwa.

Joga doskonale przygotowuje ciało do porodu, uwzględniając ważną rolę spokojnego i stabilnego umysłu.

Asany dobierane są odpowiednio do konkretnego trymestru.

To łagodna, relaksacyjna praktyka, z której korzyści może czerpać każda przyszła mama, niezależnie od swojej kondycji fizycznej.

Zajęcia jogi przeznaczone są dla kobiet w ciąży po 14 tygodniu.

W czasie zajęć korzystamy z pomocy do jogi takich jak: krzesła, koce, wałki, pianki, kostki, paski.

Przyjdź w wygodnym, luźnym ubraniu, zabierz ciepłe skarpety i bluzę, przydadzą się w czasie relaksu.

Co daje praktyka jogi w ciąży?

  • Joga utrzymuje dobrą kondycje fizyczną.
  • Joga pozwala zachować równowagę psychiczną i spokój
  • Joga wzmacnia mięśnie wokół kręgosłupa, przygotowuje mięśnie krocza do porodu. Pomaga uporać się z typowymi dolegliwościami ciążowymi takimi jak nudności, opuchlizna nóg, czy zgaga.
  • Joga relaksuje, regeneruje i uczy pracy z oddechem.
  • Kobieta zyskuje wiarę i zaufanie do możliwości swojego ciała.
  • Joga dodaje energii życiowej, radości i zadowolenia.
  • Joga rozwija akceptację dla zachodzących w ciele i psychice zmian.
  • Regularna praktyka w czasie ciąży pozwala na szybki powrót do siebie po porodzie.
  • Joga zapobiega depresji poporodowej.
  • Joga może pełnić rolę społeczną integrując kobiety w podobnej sytuacji, które poprzez wspólne uczestnictwo w zajęciach jogi budują nowe znajomości.
Joga łagodna

Czwartek, 09:00 – 10:00 (Termy Tarnowskie)

Prowadząca: Natalia Mińska

***

Zajęcia dla osób początkujących, w dojrzałym wieku, a także dla kobiet w ciąży.

Mniej znaczy więcej, czyli łagodna praktyka jogi w duchu subtelności ruchu, odpuszczania i regenerowania.

Na zajęciach poznasz pozycje, które nie wyglądają spektakularnie i są pozornie łatwe, ale silnie oddziałują na układ nerwowy.

Nauczysz się mobilizować pewne fragmenty ciała, równocześnie rozluźniając inne.

Celem praktyki jogi łagodnej jest utrzymanie dobrej kondycji fizycznej i zachowanie równowagi psychicznej praktykującego. Joga wzmacnia i uelastyczniania mięśnie wokół kręgosłupa. Relaksuje i wycisza. Pozwala na bliższy kontakt ze sobą. Kobiecie w ciąży daje poczucie aktywnego i świadomego przygotowania do porodu. Zadbaj o siebie w każdym momencie życia.

Joga z Natalią i Polą

Sobota, 10:00 – 11:00 (CKiBP Suchy Las)

Prowadzące: Natalia Mińska i Pola Kowalczyk

***

Jeśli zastanawiasz się czy joga jest dla Ciebie, przyjdź na zajęcia i przekonaj się sam.

Doświadczysz uważności na ciele i oddechu, a także relaksu, który zregeneruje Twoje ciało i wyciszy umysł. Zajęcia są odpowiednie zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych adeptów jogi. Praktyka polega na stopniowym budzeniu ciała i nauce koncentracji poprzez wykonywanie poszczególnych asan o różnym stopniu trudności. 

Praktyka jogi to czerpanie radości z poznawania siebie, odkrywanie nowych możliwości na swoim ciele fizycznym, a także pokonywanie ograniczeń w głowie.

Joga naprawdę działa! Do zobaczenia na macie.

Indywidualne sesje jogi

Oferta skierowana do osób chcących praktykować w indywidualnej relacji nauczyciel – uczeń.

Zajęcia dopasowane są do potrzeb i możliwości ucznia.

Godziny zajęć dostosowane do stylu życia klienta.

Zapewniam wszystkie niezbędne akcesoria.

Kontakt: Natalia Mińska

tel. 666 314 721

www.nataliaminska.pl

Indywidualne sesje jogi dla kobiet w ciąży

Oferta skierowana do kobiet w ciąży na każdym etapie, potrzebujących indywidualnej opieki i wsparcia.

Kontakt: Natalia Mińska

tel. 666 314 721

www.nataliaminska.pl